Korlærer
Amanda Drew
Beskrivelse

Amanda Drew er uddannet  sanger og musiker fra Rytmisk Musikkonservatorium og Det jyske Musikkonservatorium og underviser i sang og kor. Hun lægger i sin undervisning stor vægt på sangglæden og på at eleven finder sin egen personlige stemme i musikken. Hun er sangskriver og udøvende musiker i både andres og egne projekter og spiller desuden cello, klaver og andre instrumenter.

Rikke Heie
30202807
Rikke er uddannet på Det Jyske Musikkonservatorium som sanglærer, sanger og musiker. Rikke har undervist børn, unge og voksne i sang, kor og musik i over 20 år. Blandt andet på Skuespiller Akademiet, Rytmisk Center, Gentofte Musikskole, Operaen i Midten m fl. Rikke er derudover udøvende musiker, sanger og sangskriver.
Sanglærer
Amanda Drew

Christine Tofft
Beskrivelse
Christine er uddannet musikpædagog fra Det Kongelige Danske Musikkonservatorium, hvor hun særligt har haft fokus på sang og kor. Hun elsker at arbejde med stemmen og at udforske, hvad flere stemmer kan sammen. Christine er desuden udøvende musiker og synger i flere ensembler og som solist.
Guitar/bas lærer
Christian Ki Dall
Beskrivelse

Christian er uddannet guitarist fra Odense Musikkonservatorium og har stor undervisningserfaring fra forskellige musikskoler, aftenskoler og friskoler.Christian er desuden udøvende musiker og har bl.a. spillet med Peter Belli, Søs Fenger, Claus Hempler, Bo Stief, Hans Ulrik m.fl.

Guitarlærer
Peter Klitgård
26114048
Peter Klitgård er guitarist og uddannet lærer. Har undervist i guitar og sammenspil på musikskoler, daghøjskoler, guitarakademiet på KUBA, Rytmisk center i en periode på 15-16 år. Endvidere ansat i folkeskolen i 20 år som musiklærer.Har gennem årene spillet med diverse bands og virker stadig som guitarist i diverse genrer.
Klaver- og sammenspilslærer
Mads Jensen
Beskrivelse

Uddannet Rytmisk pianist ved det Fynske Musikkonservatorium.
Har undervist både voksne og børn i ca 15 år, primært i klaver.
Undervisningen tager altid udgangspunkt i hvad eleven selv har lyst til at spille, hvad enten det er klassisk eller rytmisk repertoire.
Medvirker desuden som udøvende musiker i flere forskellige sammenhænge bl.a. sammen med D!troit.

Klaverlærer
Toke Odin
Beskrivelse
Toke underviser i klaver på Ryparken Musikskole. Han er uddannet komponist fra Det Kongelige Danske Musikkonservatorium og har også en kandidatuddannelse i musikvidenskab fra Københavns Universitet. Udover at undervise i klaver skaber han koncertprojekter med sin egen musik og dirigerer en række amatørkor.
Hjemmeside: www.tokeodin.dk
Trommelærer
Christopher Andersen
Beskrivelse
Jeg er uddannet trommeslager med en bachelor fra Berklee College Of Music i Boston og en kandidat fra Syddansk Musikkonservatorium i Odense. Til dagligt spiller jeg i en masse forskellige konstellationer og har undervist de sidste mange år.

Trommelærer, klaverlærer og sammenspilslærer
Stinus Seierup
Beskrivelse
Stinus Seierup er uddannet bachelor i rytmisk musik fra Syddansk Musikkonservatorium med trommer som hovedfag.
Sinus har stor erfaring med slagtøjsundervisning af børn i forskellige aldersklasser.
Rytmiklærer
Rikke Heie